ПОСТМОДЕРНІЗМ. ПУБЛІЧНА ЛЕКЦІЯ
Михайло Михайлович Рошко-український письменник, декан факультету іноземної філології Ужгородського національного університету
Ольга Вольтівна Шаф
Українська література. Політика.
Колоніальні травми й неоколоніальні виклики
Відкрита лекція професорки кафедри української літератури Дніпровського національного університету ім. Олеся Гончара в межах проєкту "Шлях до майстерності" Центру професійного розвитку "Освітня траєкторія" ДМР (червень, 2022, м.Дніпро).
Ганна Токмань. Методика вивчення української літератури в середній школі
ЛІЛІЯ ОВДІЙЧУК. ДО ПИТАННЯ ВИВЧЕННЯ БІОГРАФІЇ ПИСЬМЕННИКА У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ ТА ВНЗ ЗА ПЕРШОДЖЕРЕЛАМИ НА ОСНОВІ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ https://drive.google.com/drive/folders/1WUtswH1LkSS_0l03mILFQHXPboLeHFUT?usp=sharing
Клочек Г.Д., Баранюк О.Ф. СЛОВО І СЛАЙД У ЛЕКЦІЇ: ПРОБЛЕМА СИНЕРГЕТИЧНОГО ЕФЕКТУ. https://drive.google.com/file/d/1nucWHb94bXp4bk7Ww6OYi8B2UkAiejaW/view?usp=sharing
В.І,Шуляр.Вивчення літературної теми в старшій школі: меодика й техноллогія. https://drive.google.com/file/d/1CzuokGQgjUqZigOZVPXptsOvoRYEmKl6/view?usp=sharing
Клименко Ж.В. Дива візуалізації або як зробити знання видимими, а уроки літератури- незабутніми https://drive.google.com/file/d/1c-l2NZQMU8_836sflcKXvLrcTbR5nmPo/view?usp=sharing
Шуляр В.І. Сучасний урок літератури: технологічні моделі. https://drive.google.com/file/d/17rGIeZHdVyZnSNqH0nStwE0HWij0mvUv/view?usp=sharing
Шуляр В.І. Компетентний випускник- читатч: модель, система компетенцій, критерії оцінювання. https://drive.google.com/open?id=1uESuDqf4serkvnZK8ZJiuMjfv0GpUvkt
Шуляр В.І. Вивчення літературної теми в основній школі:методика й технологія https://drive.google.com/file/d/1UjsAFPL0gK3uQqPm_cmp9iiBy0EYUXxz/view?usp=sharing
Г. Онкович. ,О.Криворотенко . Педагогічна блогодидактика учителів української мови та літератури.
Яценко Т.О. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАКОНОМІРНА ТЕНДЕНЦІЯ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ШКІЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ .https://drive.google.com/file/d/1Gj62S8Fwwu7xL_-H5BuIFDfppljq54UT/view?usp=sharing
Токмань Г.Л. Методика навчання української літератури в середній школі. http://www.twirpx.com/file/
Антоніна Антонівна Сергієнко,кандидат педагогічних наук,доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти Дніпровської академії неперервної освіти "Формування національно-соціальних компетентностей школярів на уроках української літератури" https://drive.google.com/file/d/0B95Bu0xSAQ7SemdJeFB4MHpKZFFkRVlEZ0dJSVFYQWg1YzJB/view?usp=sharing
Антоніна Сергієнко. Мистецький та націєтворчий контекст української літератури та сучасна технологізація освітнього процесу. https://drive.google.com/file/d/0B95Bu0xSAQ7SeFUzR0RYRlRFd1N3cTFxeGE0RDdPZnFMZTYw/view?usp=sharing
Лілія Овдійчук. Вивчення життєпису письменника на уроках літератури (естетичний аспект) ttps://drive.google.com/file/d/1a7XNRRx4flPmV3n3n3tY4zElYspycyHU/view?usp=sharing
Анатолій Фасоля. Алгоритм розробки й застосування компетентнісно-зорієнтованих завдань на уроках української літератури .http://ozonlit.in.ua/alhorytm-rozrobky-i-zastosuvannya-kompetentnisno-zorijentovanyh-zavdan-na-urokah-ukrajinskoji-literatury
АНАТОЛІЙ ФАСОЛЯ. ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ.ЩО ФОРМУЄМО, ЩО І ЯК ПЕРЕВІРЯЄМО Й ОЦІНЮЄМО. HTTPS://DRIVE.GOOGLE.COM/FILE/D/0B95BU0XSAQ7SSMIZCHJ2UU85S2M/VIEW?USP=SHARING.
А. ФАСОЛЯ. КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЛІТЕРАТУРИ: ПРОБЛЕМИ ТЕРМІНОЛОГІЇ, МЕТОДОЛОГІЇ, МЕТОДИКИhttps://drive.google.com/file/d/0B95Bu0xSAQ7SRnBpMnlUdERlTjg/view?usp=sharing
А. Фасоля. Компетентісно зорієнтовані завдання:проблеми термінології, типології,створення. https://drive.google.com/file/d/0B95Bu0xSAQ7SVWZJRG9XVVQyNXc/view?usp=sharing
Антоніна Сергієнко. Забезпечення емоційно-ціннісної змістової лінії на уроках української літератури. /DRIVE.GOOGLE.COM/FILE/D/1BSRO-WAJVL0U2YKXZPI3TZC4Y5NDRCG/VIEW?USP=SHARING
Анатолій Фасоля. Азбука особистісно зорієнтованого навчання.http://shkola.ostriv.in.ua/publication/code-E0909166C35E
А.М.Фасоля.«Роль організаційно-діяльнісних умінь у формуванні читацької компетентності».https://m.youtube.com/watch?v=axrhCBeBP
Антоніна Сергієнко. Перелік статей з методики викладання української літератури . http://irbis.npu.edu.ua/cgi-bi
Антоніна Сергієнко А."Я народився і жив для добра , для любові"Огляд життя і творчості Олександра Довженка.Перейти за посиланням...http://catalog.library.tnpu.edu.ua:8080/library/DocDescription?doc_id=320297
Куцевол О.М..Вивчення творчості Івана Багряного в школі. https://docviewer.yandeх
Ісаєва О.О.Перелік статей. http://www.twirpx.com/file/1208630/
Небеленчук І.О.Навіщо потрібна вчителю методика?! Або старі пісні про головне. http://timso.koippo.kr.ua/blogs/index.php/nebelenchuk/title-252
Немає коментарів:
Дописати коментар