НА ДОПОМОГУ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКОВІ- Канікулярний марафон-2024
Про вміння планувати й підсумовувати
І про
те, «як ви провели літо» (за матеріалами
статті «Освіторії»)
Вміння
планувати й підбивати підсумки – це не лише практичні навички, але й ключові
складові нашого внутрішнього зростання й
розвитку. Зважаючи на свій вік розквіту досвіду, зауважу, що планувати,
підсумовувати мене вчили й учителі, і самѐ життя. Якщо подивитися на це з
філологічної, художньої точки зору, то
таку навичку можна порівняти із ниткою,
що з’єднувала й з’єднує мої життєві моменти, події та досягнення.
Життя
– це велике полотно, і ти його самостійно розфарбовуєш. Кожен день, кожна подія
– це новий мазок фарби, що додає якогось видимого чи невидимого відтінку
життєвої картини. Без планування життя
було б хаотичним і безсистемним,
саме планування дозволяє нам отримати кінцевий результат і приступити до
іншого, вищого, вагомішого.
Підбиття підсумків – це як огляд нашої
життєвої картини на відстані. Здалеку
видніше, як каже народна мудрість .Цей той момент, коли ми аналізуємо, які
частини нашого творіння вдалися, а які потребують корекції, переглядаємо й оцінюємо досягнуте.
Отже,
вміння планувати та підбивати підсумки є основою для створення гармонійного й
успішного життя, подібно до того, як художник формує свій шедевр.
На такі
думки мене надихнула стаття «Освіторії» у фейсбуці «Як ви провели літо?» 25 шалено крутих завдань
замість есе» .Тема традиційна, та урок хочеться провести нетрадиційно. Тому до створення графічного
органайзера у застосунку https://create.vista.com/uk/home/
взялася, творчо переосмисливши ідею . В результаті народився «Канікулярний
марафон -2024».
Методична ремарка
1. Здійснені
мрії. Про що мріялось , те й здійснилося.
2. Родинні
радощі . Про спільний відпочинок з родиною: спільні справи, зустріч із ріднею, сімейні
традиції тощо.
3. Діалог
з природою(без коментарів: море, яке воно; небо зранку, ввечері; ліс і його
таємниці; поле , його тиха розмова…).
4. Творчі
скарби: що нове створено своїми руками, чому навчилися…
5. Практичні
навички. Подорожуючи, не теоретично, а безпосередньо на практиці збагатилася знаннями
з історії, географії, літератури,
мистецтва, чомусь навчилися, наприклад, рибалити, розпізнавати рослини, дерева,
сторони світу….
6. Джерело
духовності (кіно, театр, концерти, виставки, читання літератури….)
7. Літні
супергерої-це нові й старі друзі,
знайомства, цікаві люди…
8. Нездійснені
мрії. Не все, що хотілося, здійснилося. Тому прокладаємо місточок у майбутнє,
поєднуємо минуле, сьогодення й майбутнє.
Можна попередньо дати завдання
заповнити кожному слоти органайзера, щоб
відразу включитися в розмову. Можна спроектувати на екран і запропонувати
поговорити без попередньої підготовки. Щоб висловилися усі, то на одне
запитання відповідатимуть , наприклад, троє, у результаті висловляться 24 учні.
Це вже тонкощі, якими володіє вчитель.
Складала план орієнтовно для учнів8-11
класів. Для початкових класів та учнів середньої ланки слід змінити запитання
на простіші, зрозуміліші цій віковій категорії.
- Інструктажі для учнів https://www.slideshare.net/Rebbit2015/ss-71677489
- Інструкції з техніки безпеки https://osvita-docs.com/node?page=1
- Перший урок 2020-2021 "З Україною в серці" https://www.schoollife.org.ua/692-2018/
- "Эксперимент с шариками
- Учитель принес в школу воздушные шарики, попросил детей надуть их и написать на них свои имена. После чего, он попросил детей вынести все воздушные шарики в коридор и смешал их. Затем он дал детям 5 минут, чтобы каждый нашел шарик со своим именем. Дети побежали искать, но время истекло, и никто так и не нашел своей именной шарик. Тогда учитель попросил детей: "Возьмите шарик, который лежит вблизи и отдайте его человеку, чье имя написано на нем". Прошло менее 2 минут и у каждого в руках был его шарик. Тогда учитель сказал: "Воздушные шарики - как счастье. Никто не найдет его, если ищет его только для себя. Зато, если все заботятся друг о друге, можно найти его гораздо быстрее!""
- Вечірка для дітей по-сучасному і швидко
- https://m.facebook.com/akrozosb/photos/a.594152787753690/860728901096076/?type=3
- День народження Шевченка: проводимо виховну годину цікаво
- https://naurok.com.ua/post/den-narodzhennya-shevchenka-provodimo-vihovnu-godinu-cikavo
- До батьківських зборів. Діти ,батьки і гаджети. https
- А.М.Богосвятська. Як оформити шкільну стіннівку
Про вміння планувати й підсумовувати
І про
те, «як ви провели літо» (за матеріалами
статті «Освіторії»)
Вміння
планувати й підбивати підсумки – це не лише практичні навички, але й ключові
складові нашого внутрішнього зростання й
розвитку. Зважаючи на свій вік розквіту досвіду, зауважу, що планувати,
підсумовувати мене вчили й учителі, і самѐ життя. Якщо подивитися на це з
філологічної, художньої точки зору, то
таку навичку можна порівняти із ниткою,
що з’єднувала й з’єднує мої життєві моменти, події та досягнення.
Життя
– це велике полотно, і ти його самостійно розфарбовуєш. Кожен день, кожна подія
– це новий мазок фарби, що додає якогось видимого чи невидимого відтінку
життєвої картини. Без планування життя
було б хаотичним і безсистемним,
саме планування дозволяє нам отримати кінцевий результат і приступити до
іншого, вищого, вагомішого.
Підбиття підсумків – це як огляд нашої
життєвої картини на відстані. Здалеку
видніше, як каже народна мудрість .Цей той момент, коли ми аналізуємо, які
частини нашого творіння вдалися, а які потребують корекції, переглядаємо й оцінюємо досягнуте.
Отже,
вміння планувати та підбивати підсумки є основою для створення гармонійного й
успішного життя, подібно до того, як художник формує свій шедевр.
На такі
думки мене надихнула стаття «Освіторії» у фейсбуці «Як ви провели літо?» 25 шалено крутих завдань
замість есе» .Тема традиційна, та урок хочеться провести нетрадиційно. Тому до створення графічного
органайзера у застосунку https://create.vista.com/uk/home/
взялася, творчо переосмисливши ідею . В результаті народився «Канікулярний
марафон -2024».
Методична ремарка
1. Здійснені
мрії. Про що мріялось , те й здійснилося.
2. Родинні
радощі . Про спільний відпочинок з родиною: спільні справи, зустріч із ріднею, сімейні
традиції тощо.
3. Діалог
з природою(без коментарів: море, яке воно; небо зранку, ввечері; ліс і його
таємниці; поле , його тиха розмова…).
4. Творчі
скарби: що нове створено своїми руками, чому навчилися…
5. Практичні
навички. Подорожуючи, не теоретично, а безпосередньо на практиці збагатилася знаннями
з історії, географії, літератури,
мистецтва, чомусь навчилися, наприклад, рибалити, розпізнавати рослини, дерева,
сторони світу….
6. Джерело
духовності (кіно, театр, концерти, виставки, читання літератури….)
7. Літні
супергерої-це нові й старі друзі,
знайомства, цікаві люди…
8. Нездійснені
мрії. Не все, що хотілося, здійснилося. Тому прокладаємо місточок у майбутнє,
поєднуємо минуле, сьогодення й майбутнє.
Можна попередньо дати завдання
заповнити кожному слоти органайзера, щоб
відразу включитися в розмову. Можна спроектувати на екран і запропонувати
поговорити без попередньої підготовки. Щоб висловилися усі, то на одне
запитання відповідатимуть , наприклад, троє, у результаті висловляться 24 учні.
Це вже тонкощі, якими володіє вчитель.
Складала план орієнтовно для учнів8-11
класів. Для початкових класів та учнів середньої ланки слід змінити запитання
на простіші, зрозуміліші цій віковій категорії.
https://bogosvyatska.com/2020/01/09/%d0%b2%d0%be%d0%bb%d0%bb-%d0%bf%d0%b5%d0%b9%d0%bf%d0%b5%d1%80%d1%81%d1%8c%d0%ba%d1%96-%d1%82%d0%b5%d1%85%d0%bd%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b3%d1%96%d1%97-%d0%b0%d0%b1%d0%be-%d1%88%d0%ba%d1%96%d0%bb%d1%8c/
- Психолого-педагогічна характеристика учня
- Інструктаж батьків з безпеки життєдіяльності на літній період. http//vseosvita.ua/library/instruktaz-batkiv-z-bezpeki-zittedialnosti-ditej-u-litnij-period-31399.html
- Організація та проведення шкільної екскурсії: правові аспекти
- Мрія наприкінці року
- 25 ідей свята закінчення навчального року.
- Як згуртувати клас.Вправи https://naurok.com.ua/post/nestandartna-vihovna-godina-yak-zgurtuvati-klas?utm_source=push&utm_medium=push&utm_campaign=push
- Виховуємо толерантність https://www.facebook.com/183810808630643/posts/821197111558673/
- .."http://nus.org.ua/articles/risklend-yak-grayuchy-navchyty-ditej-unykaty-nadzvychajnyh-sytuatsij/
- Психолого-педагогічна характеристика учня
- Інструктаж батьків з безпеки життєдіяльності на літній період. http//vseosvita.ua/library/instruktaz-batkiv-z-bezpeki-zittedialnosti-ditej-u-litnij-period-31399.html
- Організація та проведення шкільної екскурсії: правові аспекти
- Мрія наприкінці року
- 25 ідей свята закінчення навчального року.
- Як згуртувати клас.Вправи https://naurok.com.ua/post/nestandartna-vihovna-godina-yak-zgurtuvati-klas?utm_source=push&utm_medium=push&utm_campaign=push
- Виховуємо толерантність https://www.facebook.com/183810808630643/posts/821197111558673/
- .."http://nus.org.ua/articles/risklend-yak-grayuchy-navchyty-ditej-unykaty-nadzvychajnyh-sytuatsij/
- З чого слід почати роботу класному керівнику
https://www.facebook.com/509461722415213/posts/2238791312815570/- Класна година "Мрії змушують людину творити дива"
- Перший урок 2018-2019 від " Освіторії"Методичні рекомендації
- https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2199988413578201&id=100007011901484
- Перший урок у 2018-2019 навчвальному році
- Як реагувати на прояви агресії в учня
Немає коментарів:
Дописати коментар