Таміла Яценко. СИМВОЛІЗМ – ЕСТЕТИКО-ФІЛОСОФСЬКА ОСНОВА МИСТЕЦТВА МОДЕРНІЗМУ
- Таміла Яценко. Тенденції розвитку методики навчання української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах (друга половина ХХ–початок ХХІ століття)
- Яценко Т.О. Особистісно орієнтоване навчання як закономірна тенденція розвитку сучасної шкільної літературної освіти
- Слижук О. А. Проєктна діяльність учнів у процесі вивчення сучасної української літератури в 5-6 класах НУШ
- Н. Голуб. О. Горошкіна. Ключові акценти уроку української мови в новій українській школі
- Пахаренко Василь. Українська поетика
- Лілія Овдійчук. До питання вивчення біографії письменника у ЗНЗ та ВНЗ за першоджерелами на основі критичного мислення
- Овдійчук Л.Вивчення життєпису письменника на уроках літератури (естетичний аспект)
- Клочек Г.Д., Баранюк О.Ф. Слово і слайд у лекції: проблема синергетичного ефекту
- Григорій Клочек. Ранній Павло Тичина
- Юрій Ковалів про роман "Майстер Корабля Юрія Яновського
- Ісаєва О.О. Перелік статей
- Небеленчук І.О Навіщо потрібна вчителю методика?! Або старі пісні про головне
- І. О. Небеленчук. Літературознавчі статті
- Григорій Клочек. Ранній Павло Тичина.
- Г. Онкович. ,О. Криворотенко . Педагогічна блогодидактика учителів української мови та літератури.
- В.І. Шуляр. Вивчення літературної теми в старшій школі: методика й технологія.
- Шуляр В.І. Вивчення літератури в школі: методика й технологія
- Клименко Ж.В. Дива візуалізації або як зробити уроки видимими
- Коробкова про символіку роману "Майстер корабля" Юрія Яновського
- Токмань Г.Л. Методика навчання української літератури в середній школі
- Антоніна Сергієнко "Формування національно-соціальних компетентностей школярів на уроках української літератури"
- А. Фасоля. Компетентісно зорієнтовані завдання: проблеми термінології, типології, створення.
- А. Фасоля. Компетентнісно зорієнтоване навчання літератури: проблеми термінології , методології, методики.
- Ю.І. Бондаренко. Творчий доробок
Немає коментарів:
Дописати коментар