Класному керівникові
Основні нормативні документи класного керівника
- Положення про батьківські збори
- Все для класного керівника
- Структура психолого-педагогічної характеристики
- Як написати характеристику студента? Поради та приклади.
- Інструктажі для здобувачів освіти
- Інструктажі з техніки безпеки
- З чого слід розпочати роботу класному керівникові?
- Як реагувати на прояви агресії
- Інструктаж з техніки безпеки на літо
- Положення про батьківські збори
- Все для класного керівника
- Структура психолого-педагогічної характеристики
- Як написати характеристику студента? Поради та приклади.
- Інструктажі для здобувачів освіти
- Інструктажі з техніки безпеки
- З чого слід розпочати роботу класному керівникові?
- Як реагувати на прояви агресії
- Інструктаж з техніки безпеки на літо
Трохи методичних порад і всякої всячини- Як згуртувати колектив. Вправи.
- Виховна година "З Україною в серці"
- Вечірка для студентів.По-сучасному і швидко
- До дня народження Тараса Шевченка : проводимо виховну годину цікаво
- До батьківських зборів. Діти і гаджети.
- Діти, гаджети та батьківські «ліміти»: думки «за» та «проти»
- Виховуємо толерантність
- Ріскленд”. Як, граючи, навчити дітей уникати надзвичайних ситуацій
- Канікулярний марафон
- Як згуртувати колектив. Вправи.
- Виховна година "З Україною в серці"
- Вечірка для студентів.По-сучасному і швидко
- До дня народження Тараса Шевченка : проводимо виховну годину цікаво
- До батьківських зборів. Діти і гаджети.
- Діти, гаджети та батьківські «ліміти»: думки «за» та «проти»
- Виховуємо толерантність
- Ріскленд”. Як, граючи, навчити дітей уникати надзвичайних ситуацій
- Канікулярний марафон
Про вміння планувати й підсумовувати
І про
те, «як ви провели літо» (за матеріалами
статті «Освіторії»)
Вміння
планувати й підбивати підсумки – це не лише практичні навички, але й ключові
складові нашого внутрішнього зростання й
розвитку. Зважаючи на свій вік розквіту досвіду, зауважу, що планувати,
підсумовувати мене вчили й учителі, і самѐ життя. Якщо подивитися на це з
філологічної, художньої точки зору, то
таку навичку можна порівняти із ниткою,
що з’єднувала й з’єднує мої життєві моменти, події та досягнення.
Життя
– це велике полотно, і ти його самостійно розфарбовуєш. Кожен день, кожна подія
– це новий мазок фарби, що додає якогось видимого чи невидимого відтінку
життєвої картини. Без планування життя
було б хаотичним і безсистемним,
саме планування дозволяє нам отримати кінцевий результат і приступити до
іншого, вищого, вагомішого.
Підбиття підсумків – це як огляд нашої
життєвої картини на відстані. Здалеку
видніше, як каже народна мудрість .Цей той момент, коли ми аналізуємо, які
частини нашого творіння вдалися, а які потребують корекції, переглядаємо й оцінюємо досягнуте.
Отже,
вміння планувати та підбивати підсумки є основою для створення гармонійного й
успішного життя, подібно до того, як художник формує свій шедевр.
На такі
думки мене надихнула стаття «Освіторії» у фейсбуці «Як ви провели літо?» 25 шалено крутих завдань
замість есе» .Тема традиційна, та урок хочеться провести нетрадиційно. Тому до створення графічного
органайзера у застосунку https://create.vista.com/uk/home/
взялася, творчо переосмисливши ідею . В результаті народився «Канікулярний
марафон -2024».
Методична ремарка
1. Здійснені
мрії. Про що мріялось , те й здійснилося.
Про що писати?
2. Родинні
радощі . Про спільний відпочинок з родиною: спільні справи, зустріч із ріднею, сімейні
традиції тощо.
3. Діалог
з природою(без коментарів: море, яке воно; небо зранку, ввечері; ліс і його
таємниці; поле , його тиха розмова…).
4. Творчі
скарби: що нове створено своїми руками, чому навчилися…
5. Практичні
навички. Подорожуючи, не теоретично, а безпосередньо на практиці збагатилася знаннями
з історії, географії, літератури,
мистецтва, чомусь навчилися, наприклад, рибалити, розпізнавати рослини, дерева,
сторони світу….
6. Джерело
духовності (кіно, театр, концерти, виставки, читання літератури….)
7. Літні
супергерої-це нові й старі друзі,
знайомства, цікаві люди…
8. Нездійснені
мрії. Не все, що хотілося, здійснилося. Тому прокладаємо місточок у майбутнє,
поєднуємо минуле, сьогодення й майбутнє.
Можна попередньо дати завдання
заповнити кожному слоти органайзера, щоб
відразу включитися в розмову. Можна спроектувати на екран і запропонувати
поговорити без попередньої підготовки. Щоб висловилися усі, то на одне
запитання відповідатимуть , наприклад, троє, у результаті висловляться 24 учні.
Це вже тонкощі, якими володіє вчитель.
Складала план орієнтовно для учнів8-11
класів. Для початкових класів та учнів середньої ланки слід змінити запитання
на простіші, зрозуміліші цій віковій категорії.
Про вміння планувати й підсумовувати
І про
те, «як ви провели літо» (за матеріалами
статті «Освіторії»)
Вміння
планувати й підбивати підсумки – це не лише практичні навички, але й ключові
складові нашого внутрішнього зростання й
розвитку. Зважаючи на свій вік розквіту досвіду, зауважу, що планувати,
підсумовувати мене вчили й учителі, і самѐ життя. Якщо подивитися на це з
філологічної, художньої точки зору, то
таку навичку можна порівняти із ниткою,
що з’єднувала й з’єднує мої життєві моменти, події та досягнення.
Життя
– це велике полотно, і ти його самостійно розфарбовуєш. Кожен день, кожна подія
– це новий мазок фарби, що додає якогось видимого чи невидимого відтінку
життєвої картини. Без планування життя
було б хаотичним і безсистемним,
саме планування дозволяє нам отримати кінцевий результат і приступити до
іншого, вищого, вагомішого.
Підбиття підсумків – це як огляд нашої
життєвої картини на відстані. Здалеку
видніше, як каже народна мудрість .Цей той момент, коли ми аналізуємо, які
частини нашого творіння вдалися, а які потребують корекції, переглядаємо й оцінюємо досягнуте.
Отже,
вміння планувати та підбивати підсумки є основою для створення гармонійного й
успішного життя, подібно до того, як художник формує свій шедевр.
На такі
думки мене надихнула стаття «Освіторії» у фейсбуці «Як ви провели літо?» 25 шалено крутих завдань
замість есе» .Тема традиційна, та урок хочеться провести нетрадиційно. Тому до створення графічного
органайзера у застосунку https://create.vista.com/uk/home/
взялася, творчо переосмисливши ідею . В результаті народився «Канікулярний
марафон -2024».
Методична ремарка
1. Здійснені
мрії. Про що мріялось , те й здійснилося.
Про що писати?
2. Родинні
радощі . Про спільний відпочинок з родиною: спільні справи, зустріч із ріднею, сімейні
традиції тощо.
3. Діалог
з природою(без коментарів: море, яке воно; небо зранку, ввечері; ліс і його
таємниці; поле , його тиха розмова…).
4. Творчі
скарби: що нове створено своїми руками, чому навчилися…
5. Практичні
навички. Подорожуючи, не теоретично, а безпосередньо на практиці збагатилася знаннями
з історії, географії, літератури,
мистецтва, чомусь навчилися, наприклад, рибалити, розпізнавати рослини, дерева,
сторони світу….
6. Джерело
духовності (кіно, театр, концерти, виставки, читання літератури….)
7. Літні
супергерої-це нові й старі друзі,
знайомства, цікаві люди…
8. Нездійснені
мрії. Не все, що хотілося, здійснилося. Тому прокладаємо місточок у майбутнє,
поєднуємо минуле, сьогодення й майбутнє.
Можна попередньо дати завдання
заповнити кожному слоти органайзера, щоб
відразу включитися в розмову. Можна спроектувати на екран і запропонувати
поговорити без попередньої підготовки. Щоб висловилися усі, то на одне
запитання відповідатимуть , наприклад, троє, у результаті висловляться 24 учні.
Це вже тонкощі, якими володіє вчитель.
Складала план орієнтовно для учнів8-11 класів. Для початкових класів та учнів середньої ланки слід змінити запитання на простіші, зрозуміліші цій віковій категорії.
Немає коментарів:
Дописати коментар