Щирі вітання гостям блогу "Дивосвіт!


Переконана,  що сюди завітали справжні педагоги, ті, про яких можна сказати:"Він — учитель за покликанням; його не можна уявити собі ніким іншим як учителем. Викладання стало його життям, його поживою; воно нероздільно зв’язане з ним. І не дивно, що вчительська справа стає у нього вільним мистецтвом, і він на всіх своїх учнів накладає печать свого духу! Як він знаходить своє щастя в навчанні, так можна вважати щасливими тих, хто в нього вчиться"(А.Дістерверг).   

                                                                                   
                                    
 Біжать роки, немає спину

Біжать роки, немає спину,
І час минає, наче мить.
Знайшла я стежечку єдину,
Моє життя по ній біжить.
Я йду по ній і не шкодую.
Себе я школі віддала.
Шкільний дзвінок я серцем чую,
І через терни я пройшла.
Пережила всього багато ,
Та школа - це зоря моя.
Заходжу в клас -і знову свято,
Знов молода й щаслива я!
Навколо мене милі діти
Враз починають щебетать...
Ну  як тут серцю не радіти?
Ну як від щастя не співать?!



Учителем не кожен може бути

Учителем не кожен може бути,
Не кожне серце вміє говорить...
Учитель лише той, хто вміє чути,
Окрилити, навчити і любить.
Тендітну душу ласкою зігріти
І добротою ниву засівать,
Безмежно, щиро цілий світ любити
І дітям усього себе віддать
                                 Надія Красоткіна

https://youtu.be/a_kBCzhhQPI

              https://www.youtube.com/channel/UCL17oCvG8P0NwXhoRfNfNgg?view_as=subscriber  


                  

1 коментар: