НАУКОВЦІ-ПРАКТИКАМ


Науковці-практикам  


МИХАЙЛО РОШКО

ПОСТМОДЕРНІЗМ. ПУБЛІЧНА ЛЕКЦІЯ

Михайло Михайлович Рошко-український письменник, декан факультету іноземної філології Ужгородського національного університету



Ольга Вольтівна Шаф 

Українська література. Політика.

Колоніальні травми й неоколоніальні виклики

Відкрита лекція професорки кафедри української літератури Дніпровського національного університету ім. Олеся Гончара в межах проєкту "Шлях до майстерності" Центру професійного розвитку "Освітня траєкторія" ДМР (червень, 2022, м.Дніпро).


 

 

 
  Григорій Клочек.  Ранній Павло Тичина                                                                                https://drive.google.com/file/d/1bQfR-waCRGgL42hAj747lExzbyY0eg9f/view?usp=sharing

 

Коробкова Н.К., МАРИНІСТИЧНА СИМВОЛІКА ЯК СКЛАДНИК АЛЮЗІЙНОСТІ РОМАНУ “МАЙСТЕР КОРАБЛЯ” Ю. ЯНОВСЬКОГО   https://drive.google.com/file/d/1-4WmBSbXfFtHyelWtEvDmUvgY0J6HxBV/view?usp=sharing

Г. Токмань Методика навчання української літератури в середній школі   https://academia-pc.com.ua/product/302

Юрій Ковалів про роман Ю. Яновського "Майстер корабля" 

https://docs.google.com/document/d/1up2vG4QveslMbJcsbWZQdB2tHc71lMJ2/edit?usp=sharing&ouid=109210804366000427475&rtpof=true&sd=true

 ЛІЛІЯ ОВДІЙЧУК. ДО ПИТАННЯ ВИВЧЕННЯ БІОГРАФІЇ ПИСЬМЕННИКА У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ ТА ВНЗ ЗА ПЕРШОДЖЕРЕЛАМИ НА ОСНОВІ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ     https://drive.google.com/drive/folders/1WUtswH1LkSS_0l03mILFQHXPboLeHFUT?usp=sharing

 

Клочек Г.Д., Баранюк О.Ф. СЛОВО І СЛАЙД У ЛЕКЦІЇ: ПРОБЛЕМА   СИНЕРГЕТИЧНОГО ЕФЕКТУ         https://drive.google.com/file/d/1nucWHb94bXp4bk7Ww6OYi8B2UkAiejaW/view?usp=sharing

В.І,Шуляр.Вивчення літературної теми в старшій школі: меодика й техноллогія.                https://drive.google.com/file/d/1CzuokGQgjUqZigOZVPXptsOvoRYEmKl6/view?usp=sharing        

        Клименко Ж.В. Дива візуалізації або як зробити знання видимими, а уроки літератури- незабутніми                                                                                                   https://drive.google.com/file/d/1c-l2NZQMU8_836sflcKXvLrcTbR5nmPo/view?usp=sharing

Шуляр В.І. Сучасний урок літератури: технологічні  моделі.    https://drive.google.com/file/d/17rGIeZHdVyZnSNqH0nStwE0HWij0mvUv/view?usp=sharing 

Шуляр В.І. Компетентний випускник- читатч: модель,  система компетенцій, критерії оцінювання.                                                                                           https://drive.google.com/open?id=1uESuDqf4serkvnZK8ZJiuMjfv0GpUvkt

Шуляр В.І. Вивчення літературної теми в основній школі:методика й технологія  https://drive.google.com/file/d/1UjsAFPL0gK3uQqPm_cmp9iiBy0EYUXxz/view?usp=sharing 

Г. Онкович. ,О.Криворотенко . Педагогічна блогодидактика учителів української мови та літератури.     

Яценко Т.О. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАКОНОМІРНА ТЕНДЕНЦІЯ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ШКІЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ    .https://drive.google.com/file/d/1Gj62S8Fwwu7xL_-H5BuIFDfppljq54UT/view?usp=sharing

Токмань Г.Л. Методика навчання української літератури в середній школі.  http://www.twirpx.com/file/

Антоніна Антонівна Сергієнко,кандидат педагогічних наук,доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти Дніпровської академії неперервної освіти "Формування національно-соціальних компетентностей школярів на уроках української літератури" https://drive.google.com/file/d/0B95Bu0xSAQ7SemdJeFB4MHpKZFFkRVlEZ0dJSVFYQWg1YzJB/view?usp=sharing

Антоніна Сергієнко. Мистецький та націєтворчий контекст  української літератури та сучасна технологізація освітнього процесу.       https://drive.google.com/file/d/0B95Bu0xSAQ7SeFUzR0RYRlRFd1N3cTFxeGE0RDdPZnFMZTYw/view?usp=sharing

Лілія Овдійчук. Вивчення життєпису письменника на уроках літератури (естетичний аспект)            ttps://drive.google.com/file/d/1a7XNRRx4flPmV3n3n3tY4zElYspycyHU/view?usp=sharing

Анатолій  Фасоля. Алгоритм розробки й застосування компетентнісно-зорієнтованих завдань на уроках української літератури    .http://ozonlit.in.ua/alhorytm-rozrobky-i-zastosuvannya-kompetentnisno-zorijentovanyh-zavdan-na-urokah-ukrajinskoji-literatury

АНАТОЛІЙ ФАСОЛЯ. ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ.ЩО ФОРМУЄМО, ЩО І ЯК ПЕРЕВІРЯЄМО Й ОЦІНЮЄМО.    HTTPS://DRIVE.GOOGLE.COM/FILE/D/0B95BU0XSAQ7SSMIZCHJ2UU85S2M/VIEW?USP=SHARING.

А. ФАСОЛЯ. КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЛІТЕРАТУРИ: ПРОБЛЕМИ ТЕРМІНОЛОГІЇ, МЕТОДОЛОГІЇ, МЕТОДИКИhttps://drive.google.com/file/d/0B95Bu0xSAQ7SRnBpMnlUdERlTjg/view?usp=sharing

А. Фасоля. Компетентісно зорієнтовані завдання:проблеми термінології, типології,створення.   https://drive.google.com/file/d/0B95Bu0xSAQ7SVWZJRG9XVVQyNXc/view?usp=sharing

Антоніна Сергієнко. Забезпечення емоційно-ціннісної змістової лінії на уроках української літератури.                                                            /DRIVE.GOOGLE.COM/FILE/D/1BSRO-WAJVL0U2YKXZPI3TZC4Y5NDRCG/VIEW?USP=SHARING

Анатолій Фасоля. Азбука особистісно зорієнтованого навчання.http://shkola.ostriv.in.ua/publication/code-E0909166C35E

А.М.Фасоля.«Роль організаційно-діяльнісних умінь у формуванні читацької компетентності».https://m.youtube.com/watch?v=axrhCBeBP

Антоніна Сергієнко. Перелік статей з методики викладання української літератури . http://irbis.npu.edu.ua/cgi-bi

Антоніна Сергієнко А."Я народився і жив для добра , для любові"Огляд життя і творчості Олександра Довженка.Перейти за посиланням...http://catalog.library.tnpu.edu.ua:8080/library/DocDescription?doc_id=320297

Куцевол О.М..Вивчення творчості Івана Багряного в школі.                        https://docviewer.yandeх

Ісаєва О.О.Перелік статей.  http://www.twirpx.com/file/1208630/

Небеленчук І.О.Навіщо потрібна вчителю методика?! Або старі пісні про головне.    http://timso.koippo.kr.ua/blogs/index.php/nebelenchuk/title-252




Немає коментарів:

Дописати коментар